Thursday, May 5, 2011

Ada aku kisah ??

Tak kisah la klau ko nak bising² ngan akuu !!!
Aku tahu sape kauu !!! 
Da la SB !!
==
~~

Malas la nak lyn dierr....
Klau aku lyn pun buad ape kann??
Lg sket ati ade laaaa....



cAYA x kat atas ni ayuni lukisss???
Haha...
Pandai Yuyunn !!!!

Pagi tadi terserempak ngan EPULLL @!@@
hHENSEM kodd die skrggg!!!
Klah  Kiki.....
AIman lg la ensemmmm !!!
baHAHA!!
XOXO 




 The seven things I hate about You :
1) Your Vain
2)Yours Games
3)You're insecure
4)You love me, you like her
5)You make me CRY 



 

0 0 000 gula gula:

Post a Comment

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥