Monday, September 26, 2011

Apahal la nan aku hari ni ?

Aku ta paham kenapa la nan aku hari ni ? Pepagi , aku over active . Sia mop kelas lagi . Haha , THEN , bila rehat . Tros lembik . Bak kate dorunk  , muka nak period . But , aku lama lagi kayy ?
Tadi kat FB , BANYAK COMMENT penuh nan mencarut from me . Astafiruallahhalazim . Sampai la ade budak tho , marah gile nan aku  . Ye la , nak memain pon ta boley ke awak ? Atoyaiii . Sorry la . Macam la kau baru kenal aku kannn ? Dulu , bukan kau nan geng kau ke yang suka sangat kacau aku ? 
Sampai kena lempang nan cikgu saiful ? Terbayang aku masa dulu2 . Kejar gile nak mati nan aku sampai aku cry . Haha  , tho kan zaman kebudak budakan . terok ! Then , call aku 24 jam ta terhenti henti . Sampai bapak aku cakap nan kau . Baru la korunk kurang call aku .
Da ta nak ingat lagi laaa !
Hari ni dengan syok kitaorg dapat la jaga klas budak2 . HAHA , boley la usya dorunk sementara kitaorg ade kat sini kan ?
Another 2 months sblom kitaorg tinggalkan SKPP . Rindu gile babe . Haha , tujuh tahun aku skola kat sana from PRA until year 6 . TOUCHING la skjap . 
Bergambar bersama camera saya
Tadi , ade la sorunk budak pandai tho simbah muka aku . Aku nak bergurau nan kau on ta boley ke ? Sakit ati  ,kau tau tak ? Sabar je lha .





Saya suka menggedik . HAHA , mmg sah aku dah gile 




Happy Birthday tho you , SHIRA NUR!
Eden macam ta percaya yang hari ni hari jadi hang . Asal ta text eden ? Boleh la eden kirimkan HADIAH dri eden dri KL . Haha , <3 you my cousin forever !
Bowling at PANDAN LAKE CLUB

I <3 your smile
 

0 0 000 gula gula:

Post a Comment

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥