Thursday, September 29, 2011

Ape Celopp ?

Haha , tadi pergi la umah SYASHA . Memang GEMPAK la kiteorg maennn ! Sampai ade la budak tho maen ludahhh ! Okayyy , eiiiuuuu ! Puiiii ! Teringat aku dohhh !


Tadi , aku sibok maen cerita Hantu  nan kekawan akuuu ! Ecehh waaa , time tho kiteorg dah la tengah makann kannnn ? Cermin lakkk depan meja makannnn ! Tengah syiok bercerita while makan tho , tetibe je SYASHA menjerit mcm org gile ! Aku terkejut tros lari but nasib tak menyebelahi saya dan tersadung kat kerusi and DEBUP ! Bangun jeh dorunk gelakkk , mcm bangang annn ? Kiteorg gelak mcm SETHAN ! Actually  , ak mesti la cakap . Jangan la ketawaaa ! But  , nak buat macam mane kannn ? Klau dah lawak tho , lawak je lhaaa ! Hahaxxx !

Then , tetibe jeh ade budak suruh aku CALL diee . Aku malas but nak buat mcm manee ann ? Erghhh , malas la aku nakkk citee . Buat sakit ati jehhh ! Then , ade budak tho takut nan kiteorgg ! OKAY , sumpah terkejut ! Dah la geng OTAI yg cakap mcm thoo ! Agak ini makan dieee ! 

Erghhh , aku nak pergi CAMPING ! Masalahnyeee , camping tho hari jumaat (30 SEPTEMBER until 1 oCtoberrr ! Erghhhh , dah la hari Jumaat tho sampai hari Ahad tho aku pergi amek kakak aku YG ade kat SESTA thooo ! Pergi mandi kolam then pergi naek CAMERON HIGHLANDS ! Okay , gempakk annn  ? Mane yg aku patut CHOOSE ? Susah laaaa , klau aku pergi camping okay . NO HALL , but Hari ahad tho mcm mane ? Lekkk luuu ! Agak ini makan diee ! Moreover , die skrg kne kuarantin ! So , my mother and my father risau kalau die ta boleh kluarr ! Kiteorg kne buat PASSORT cause nak Pergi US A.K.A Universal STUDIO nan BALI  ! hAHA , SO readers , mane patut pilih ? CAMPING dengan kekawan yg bakal tinggalkan korunk ke or ENJOY with family ?

0 0 000 gula gula:

Post a Comment

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥