Wednesday, September 14, 2011

UPSR , you will change my life !

Oh nooo , mcm xcaye jeh sok abis dah UPSR. 
Kay now , nak cite pasal ape yg jdik hari nii
Awal-2 pagi ak sampai skola kul 7.00 lebihh . HAHA, then aku lepak nan PUTERI KAYANGAN n Farra fafa.
Ak denga Puteri kayangan mimpi yang ak , die n nabila kne cabul ngan sorunk guru.
Die kate TAKOD sangadd ! Ak kne la RILEK la kannn ?
Dah lepak tho , tetibe je salah seorang dri BOYFRIEND saya pegang LIPAS . Nak JERIT kat situ but cikgu adeee .
Then cikgu bagi la taklimat n amik upsr maths paper 1/
Abis UPSR kul 9.30. Intan suh ayah amik kul 10.00 .. Haha, boley la maen kejappp .
Tadi x abis abis maen ngan my BOYFRIEND . Fateyha nan Syasha lak tumpang, SAYA SUKA SAYA SUKA !
Lps ak lepak kat PONDOK , Ketam xpuas hati n tendang akuu !
Erghh , sakit ati gile babiii ! Merah tangan aku dibuatnyerrr ! Gram akuuu !
Next, die wat aku melatahh . Malu aku doh kat situuu !
Then, bila dah gado-2 tho , ayah pon sampaiii . Best sangad coz aku suh smua balikkk . Trmsok la my borfriendd . Haha/
Then , duduk kat tempat I.
Sejam lps tuh adik i pon blikk ! Haha , xcaye Intan dah balik dulu sblom die. Intan ingatkan die tgh tido dlm bilikkk . Hahaaaa.
 Other than that, ade org call  . Kluar la name BAZIL  ; Terpaksa la jwbb . 
Aku denga suara ROZEY . Die cakap nak kne bunuh ke ? Intan cakap la boleh jee but lps UPSR.
Dorunk smua glak mcm SETH TANN !
Tros dorunk tutup, (Padahal panjang lagii ) Intan saved dlm PHONE !
Intan xpuas hati n tros call dorunk by PUBLIC PHONE !
Dah dapat call , Intan senyap jee , Bazil kate HALOO , HELOOO . Banyak kali n last last die say Bangla laaa .
Die sakit ati n tros pasang lagu kuat kuat .
Trkejot akuuu ! Aku pon xltk jee . Dengar je la sampai la lagu Kalau berpacarannn !
Tros ak glakkk ! Klakar gileee !
Then, BAZLI call Intannn ! Die cakap benda2 remeh .. Sampai 10 MINIT , ksian dieee . Habis prepaid die sbb akuuu !!!

0 0 000 gula gula:

Post a Comment

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥