Thursday, February 9, 2012

Nurul Intan Balqish S E W E L !

See the title ? K, seriously aku memang SEWEL. SEWEL SEWEL SEWEL. Opsss, kay. Jgan ckap lagi. Setiap perkataan tuh kan DOA. Back tot the point, tadi aku bukak blog kawan aku. Then, aku nampak lah kawan aku nih post entry "Hye korang! T_T eyka dalam mood sedeh niey..Tau nape? Sebab Eyka da nak pegi mrsm da ni..Masa Eyka x de rindu kat Eyka tak? Tengoklah...Eyka rasa sedey giler+nervous nak tinggalkan family goodbye my lil sista!! Nak pegi skola baru rasa nervous..Hope they can treat me well..Ok,I'm out of idea!!! BTW eyka nk ucap sory giler-giler kat sume orang especially with intan cintot,sory for mocking u." So, right now and this moment. Aku pun nak mintak maaf dkat kau. Yelah, aku kan mulakan dulu. Act, aku ckap mcam tuh. Aku gila2 dh tk tahan dgan perangai kau yg skrg nih. Kau bukan mcam ATIQA yg aku kenal dulu and tolong aku. That's why aku bgtau kau. K? And, aku tk boleh TERIMA kau kutuk mamat tuh. FYI, dia tuh kawan aku time aku kecik2. Soo, aku sumpah tk boleh terima bila kau ckap mcam tuh. Sooo, skrg nih kitew OTW nak berbaek en? Soo, aku harap jgan la atiqa yg lama tuh dtang balik. K?

0 0 000 gula gula:

Post a Comment

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥