Sunday, August 19, 2012

Perlu ke ?

Assalammualaikum and Hello guys !

Click here for more inspiring photos!



Testing testingggg..

Wahhh, dah lama aku tk berblogging setelah lamenya aku masok asrma :/ BTW, Intan nak ckap 'Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam. Maaf Zahir dan Batin. Semoga tahun ni Hari Raya penuh bermakna :)'

Tadi en , sambut raya dekat kampung mak aku.HAPPY pun sbab ade shira :) Agak-agaknye kalau dia tkde, kiteorg maunyee mati kutu. *kutu ? weirdo. Tengah aku termenung sorg-II tuh en aku dok pikir psal tahun ni raya mcam tk berapa nak meriah sangat. "People just know my name, not my story" . Maybe aku ni nampak jea HAPPY, BAHAGIA :/ But, it's not babe !!

Raya tadi jugaklah aku sibok pakai contact lens. Bila amik gamba, aku tktau nak senyum mcam mane. Weirdo -,- Yg tk tahan, siap pakai BULU MATA PALSU . Kau hadoooo ? Hahahaa, my awesome aunt yg design ;) Iloveher :D

Then, petang balik kampung ayah aku. Adek aku suka lah sbab kat kampung ayah aku dia ade kawan. But, bagi aku kampung ayah aku lah ramai lelaki, and aku tkdelah berapa nak suka main-II dgan lelaki. SO, tadi aku dgan kakak aku lepak jea lah dlam bilik and tidooo jea sampai pukul 7 lebih. Pftt, anak dara ape lah nii ? Terokkk ! Then, ade ke patut my cousins ckap yg aku dah TEMBAM ?? Pfttt, lagi-II pipi aku . Nak diettt ! Ni yg nak menangis nii :'( 

Tadi enn, Haziq dtang. Jantung aku berdegup kencang tau takk ? Dah lah waktu dia dtang tuh Vanila Coklat Raya. Memang aku tk fokus lahh. Sumpah weyh, dia tinggi and hensem. Kalau dlu, agaklah pendek dia tuuu. But, suara dia GARAU gila nak matiii -,- Mesti dia pelik ennn tengok aku rambut pendek. 
#Miss my longgggggg hair so much :/    

Vanila Coklat Raya sumpah gula-II ! Part bertengkar yg aku rase mcam .... Then, bila Zara mintak cerai. Muka Amir sumpah kecewa ;( Nk download lah cerita tuh :) Hohoooo :D

Aku bukak FaceBook tadi, sumpah rase BOSAN. Bukan mcam hari yang lain. Maybe the others sibok beraya kot. Chat tkde org, mcam aku rase yg akunih ramai gila dh MENYAMPAH dgan akuu. *Maybe? Dahlah sakit hati sbab PBS Sains and English blom buat lg. Nak mati tk nak band 6 ? Woooo, takut lah nak amik result ! Lagi-II Jepun and KH, memang aku rase aku C lahhh. Tknak C , nak At !

BTW, ni pic yang kakak aku sempat snap tadi ;) Hohoo, missthatmemories










I hope tomorrow is better than today :)


0 0 000 gula gula:

Post a Comment

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥