Monday, October 10, 2011

Hye awokkk !

Muka aku memang mintak penyepak
Thanks sebab kau hancur kan story aku hari niyy ! Aku suka suki sangad dohhh ! Erghhh , ade kawan pon tak guna ! WATLEK siap wat peace ! BABENG tol lahhh ! Kan dah kena dengan akuu ! 


Ade la sorunk budak tuhhh , BT je tauuu ! Abang adek same jehhh ! Kalau boleh , nak je aku PUNCH muka kauuu ! Ingat kau tuh lawa sangat lahhh ? SUKA SUKI aku lah kalau muka aku ni mintak penyepakk ! Ingat kau tuh PERFECT sangad kehh ? SABAR je lahhh . Then , bukan nak apologisze ke tros blahhh ! Apahal la dengan manusia sekarang niyyyy ? Aku ni ENJOY2 jugakkk ! Sakit hati pon adeeeeeeee dengan kauuu !


Tadi kat skola kiteorg kne pergi BILIK MESYUARAT . Masuk2 jehhh , ade ceramah tentang KEMASUKAN KE SMKPJ . Okay, bagus2 ! Aku memang nak masuk SMKPJ ponnn . But , nanti aku kne la tukar skola lain pulakkkk . Cikgu ade la cakap sejarah SMKPJ ade budak tuh pergi Potong jari dia dengan PISAU . Okay , i know who it is . HAHA ,  

Abis2 jehhhh , I and my geng OTW balik kelasss ! Tengah OTW thooo , tetibe je KETAM tolak aku n aku terlanggar PASU ! POMM ! 
Pasu PECAHHHH ! MATI AKUUU ! Ketam dengan rasa bersalah , suruh la aku blah dulu and my geng suruh CABUTTTT ! Hahaaaaaa , esok , jangan la ade pengemuman cikgu cakap psal PASU PECAHHH !


Oh yaaa , tadi IZZUAN dengan KHAIRUL HAMIZAN datang skola . Terkejut akuuu ! Diaorg tuh skrg TINGGI TINGGI BELAKA ! Kalah akuuu . Ecehhh , aku pendek laaaa ! #ejek ejek



0 0 000 gula gula:

Post a Comment

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥