Tuesday, October 11, 2011

Padan mukaaa !

Omak Masak Gulaii ! STRESS gila dengan ape yg jdik ari niyyy , 
Pepagi cikgu sbok cite psal PASU , PASU , 
Semua pandang akuuu , sampai la ade budak tuh kate INTAN cikguuuu ! Aku pulakkk watlek jeehh
Nasib la cikgu tak dengar sangaddd ! Semua tau yg sebenarnya aku and KETAM yg buatt ! But , nama aku jugak naikkk ! GERAM siot akuuu ! Time aku masuk BILIK GURU tuhh , ade BAZIL . Cikgu siap tanye lgi BAZIL , awak ade pecahkan pasuu ? Dia pon cakap la mane ade cikguuu ,  
aku tabahkan hati aku untuk bgitau cikguuu , mase aku and my geng bagi tauuu , bazil dengar ,. Klau boleh , die nak je lariii ! But , cikgu tahan and cakap  , BAZIL ketok ketampi sepuluh kalii skrggg ! Afiz lakk cuba nak back up BAZIL , tros salahkan akuuu ! But , cikgu tetap BACK UP akuuu ! hAHA , HI HIP HOORAYYYY ! Aku suruh la bazil bayar sprauh harga dripada harga pasu tuhhh . PADAN DENGAN MUKA AKU HARI NIYYY ! ERGHHHH , GERAM SIOTTT !

0 0 000 gula gula:

Post a Comment

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥