Wednesday, February 13, 2013

Apabila #BudakBajetTinggi mula menulis

Assalammualaikum and Hello guys !


I'm girl who like to travel xD

Jyeahh, kerja sekolah hampir siap! #bangga #jerit #mcam #org #gila
I miss SABIANS so much much :B
Rasa macam menyesal gilaaa tinggalkan sekolah tuhh :/
Kalau boleh, aku nak putarkan balik masa and gunakan masa tuhh sebaik baik yang mungkin *wahhh, bapak ahhh, nerd gilaaa ayat
Hrmm, dekat sekolah tu jugaklah aku jumpa kewwwrash   AE forever
How glad am I if I still SABIANS. Ohhhhhh xD

Aku tak pernah lupakan korg semua walaupun korg fikir aku ni lupakan korg semua #TakeANote


1 comment:

  1. Sabian tu benda alah apa? siyes tak tahu

    ReplyDelete

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥