Monday, June 3, 2013

AIMAN HAKIM RIDZA's ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Assalammualaikum and Hello people !
 

Hahaha, entry ni tkde kena mengena pun dgan title tu. Hoho xp

Memandangkan cuti sekolah pun dah nak habis, folio tk siap lagi agagagagaga - feeling like what ? aku tk habis seronok agi.. cepat sangat ah masa berlalu and mulalah rutin harian pelajar - tiap hari kena bangun  pukul 4.30 pagi. penatnyeee. then kena tawaf 1 sesta.  Malasnyeee dgan peraturan baru ni.  Kfine. Ujian intan ujian  xx

Lagi satu, ujian PPT aku sumpah down gilaaa. Tak tahu la mcam mna result PPT aku nanti. REDHO je la .. Tu ah banyak main sangat , padan muka.




Large

I will xx

0 0 000 gula gula:

Post a Comment

Ehem ehem. Kalau nak comment tuh ade jugak rules ehh :

Meh mehhh, SCROLL DOWN

1. Ayat tuh betul. Karang aku tk paham. Susah aku nak R E P L Y nanti.

2. Huruf jgan nak 'kEcIk BeSaR keCiK bEsAr'.

3. Jangan mencarut. Tk suka lah budak yg mencarut nih. Mcam SAKAI jea.

Tu jea kod. Tak banyak kan? Get it ? Ouhh, thanks babe ♥